Garantija ir grąžinimas

ATSARGINIŲ DETALIŲ GARANTIJA

Originalioms BMW automobilių dalims suteikiama 2 metų garantija be ridos apribojimo. Atkreipiame Jūsų dėmesį į kelis svarbius dalykus: 

  • Garantija suteikiama TIK originalioms naujoms dalims;
  • Pretenzijas dėl dalies naudojimosi metu išaiškėjusių trūkumų galima pareikšti jos garantinio laikotarpio metu. Garantinis laikotarpis skaičiuojamas nuo dalies sumontavimo į automobilį dienos.
  • Garantija negalioja, jei defektai yra atsiradę ne dėl pardavėjo ar gamintojo kaltės. Pavyzdžiui: dėl netinkamo naudojimo, avarijos, montavimo nesilaikant gamintojo nustatytų reikalavimų, chemijos poveikio ir pan. priežasčių.
  • Periodinių automobilio aptarnavimų metu keičiamoms dalims, tokioms kaip filtrai ir uždegimo žvakės, garantija nėra taikoma, išskyrus tuos atvejus, kai defektas atsiranda anksčiau, nei šias dalis reikia keisti sekančio periodinio aptarnavimo metu ir jei defektas atsirado dėl gamintojo kaltės.

Žemiau išvardintos dalys yra laikomos susidėvinčiomis, todėl joms suteikiama ribota garantija: 

  • Stabdžių trinkelės ir stovėjimo stabdžio trinkelės - iki 20.000 km   
  • Stabdžių diskai (atliekami storio matavimai) - iki 40.000 km
  • Valytuvai (priekinio ir galinio stiklų bei žibintų) - iki 3 mėn arba 5.000 km (kas pirmiau)
  • Mikrofiltrai (salono filtrai) - iki 8.000 km

GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių 25 punktu. ir Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniais

Nekokybiškų garantinių atsarginių dalių keitimas ir grąžinimas

Reikia pakeisti Jūsų automobilio dalį, kurios garantinis laikas dar nepasibaigęs? Viskas paprasta!

  1. Kreipkitės į autorizuoto BMW serviso administratorių - bus paskirtas Jums patogus automobilio patikros laikas. 
  2. Sutartu laiku atvykite į servisą, kur bus nustatyta problema ir pasiūlyta, kaip galima ją išspręsti. Garantines dalis pakeisime nemokamai, t. y. Jums nereikės mokėti už darbus.

Autorizuoti BMW servisai:

Vilniuje UAB „Krasta auto Vilnius" Ozo g. 10a, Vilnius; tel. +370 5 274 04 37
Kaune UAB „Krasta auto Kaunas"  Veiverių g. 150, Kaunas; tel. +370 37 210 503
Klaipėdoje UAB „Krasta auto Klaipėda" Svajonės g. 40, Klaipėda; tel. +370 46 236 972

SVARBU:

  • Jei atsarginė dalis buvo sumontuota autorizuotame BMW servise, būtina pateikti atsarginės dalies pirkimo dokumentą (perkant gautą sąskaitą); 
  • Jei atsarginė dalis buvo sumontuota ne autorizuotose dirbtuvėse, būtina pateikti atsarginės dalies pirkimo dokumentą (perkant gautą sąskaitą). Pretenzijos pagrįstumo įvertinimui prašome pateikti atsarginės dalies montavimą patvirtinantį dokumentą (dirbtuvių sąskaitą), kuriame turi būti nurodyta montavimo data, automobilio kėbulo numeris bei jo rida. Jei tokio dokumento pateikti negalite, atvykite į vieną iš mūsų autorizuotų servisų patikrai. 
  • Jei atsarginės dalies defektas pastebėtas iki ją sumontuojant, kartu su grąžinama preke pateikiamas jos pirkimo dokumentas (perkant gauta sąskaita). Pretenzijas dėl akivaizdžių dalies trūkumų galima pareikšti per 2 darbo dienas nuo dalies pristatymo dienos. Mes padengsime tokios prekės grąžinimo išlaidas.

Kokybiškų atsarginių detalių bei kitų prekių grąžinimas ir keitimas

Jei norite atsisakyti įsigytos prekės, galite tai padaryti ne vėliau kaip per 14 dienų nuo jos pristatymo dienos.
Jei prekė dėl vienos ar kitos priežasties Jums yra netinkama, pakeisime ją tinkama preke. Jei tinkamos prekės neturėsime, grąžinsime Jums už tą prekę sumokėtus pinigus. Atminkite, kad:

  • Galima grąžinti tik nenaudotas ir neišteptas prekes originaliose nesugadintose pakuotėse ir su originaliu nepažeistu ženklinimu. Originalios pakuotės atidarymas, kuris buvo būtinas norint apžiūrėti prekę, nelaikomas jos sugadinimu.
  • Grąžinus kokybišką prekę Jūsų pasirinkimu grąžinsime visą už prekę sumokėtą sumą arba netinkamą prekę pakeisime kita (padengiant kainų skirtumą jei toks yra). 
  • Grąžinant ar keičiant prekę, būtina pateikti pirkimo dokumentą (perkant gautą sąskaitą).
  • Kokybiškų grąžinamų ar keičiamų prekių siuntimo kaštus padengia Pirkėjas.
  • Jeigu pristatėme Jums ne tą prekę, apmokėsime jos grąžinimo ir naujos prekės siuntimo kaštus.

Prekių garantijos klausimais skambinkite +370 615 93548 arba rašykite pagalba@bmwautodalys.lt

 

PRAŠYMAS GRĄŽINTI PINIGUS                                 PRAŠYMAS PAKEISTI ARBA GRĄŽINTI PREKĘ

Užpildytas formas prašome atsiųsti el.paštu pagalba@bmwautodalys.lt

Reikia pagalbos?
+370 615 93548
I-V (9:00 - 18:00)
susisiekite su mumis »
Atsakysime per 2 darbo valandas.


VIN - automobilio kėbulo numeris (Vehicle Identification Number). Jį galite rasti savo automobilio registracijos dokumente.

Pakanka įvesti 7 paskutinius simbolius, raidės gali būt tiek didžiosios tiek mažosios - nesvarbu