Grąžinimas ir keitimas

BENDROS NUOSTATOS

  • Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių 25 punktu. ir Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniais 
  • Užsakovas per 14 (keturiolikos) dienų terminą nuo prekių gavimo dienos gali nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas išlaidų (išskyrus Prekės siuntimo atgal pardavėjui išlaidas, jeigu nesusitarta kitaip) atsisakyti sudarytos sutarties.
  • Užsakovas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Vykdytojui dienos turi išsiųsti arba perduoti Prekes Vykdytojui arba kitam jo įgaliotam asmeniui susitartu būdu.
  • Grąžinus Prekes, nustatytu būdu Vykdytojas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo sutarties atsisakymo grąžina Užsakovui visas jo sumokėtas sumas arba netinkamos Prekės gali būti pakeičiamos tinkamomis (padengiant kainų skirtumą).
  • Užsakovui tenka tiesioginės Prekių grąžinimo išlaidos, išskyrus atvejus, kai pagal sutartį šias išlaidas prisiima Vykdytojas.
  • Grąžinti galima tik nenaudotas ir neišteptas Prekes originaliose nesugadintose pakuotėse. Grąžinant Prekes būtina pateikti pirkimo dokumentą (perkant gautą sąskaitą). 

UŽSAKYMO ATŠAUKIMAS

Jeigu užsakytos prekės dar nėra išsiųstos, el.paštu grazinimai@bmwautodalys.lt atsiųskite užpildytą formą "Prašymas grąžinti pinigus". Mes nedelsiant atšauksime užsakymą ir grąžinsime sumokėtus pinigus. 

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jei pageidaujate grąžinti įsigytas prekes, galite padaryti tai per 14 dienų nuo prekių pristatymo jums dienos. Atkreipkite dėmesį, kad:

  • Grąžinti galima tik nenaudotas ir neišteptas prekes jų originaliose nesugadintose pakuotėse ir su originaliu nepažeistu ženklinimu. Originalios pakuotės atidarymas, kuris buvo būtinas norint apžiūrėti prekę, nelaikomas jos sugadinimu.
  • Kartu su grąžinamom prekėm būtina pateikti prekių pirkimą parvirtinantį dokumentą (perkant gautą sąskaitą) ir užpildytą formą "Prašymas pakeisti arba grąžinti prekę"
  • Grąžinus kokybišką prekę Jūsų pasirinkimu grąžinsime visą už prekę sumokėtą sumą arba netinkamą prekę pakeisime kita (padengiant kainų skirtumą jei toks yra).
  •  Kokybiškų grąžinamų ar keičiamų prekių siuntimo kaštus padengia Pirkėjas.
  • Jeigu pristatėme Jums ne tą prekę, apmokėsime jos grąžinimo ir naujos prekės siuntimo kaštus.

NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jeigu gavote prekę su defektais, ją galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos. Prašome el.paštu grazinimai@bmwautodalys.lt šiuos dokumentus:

  • nekokybiškos prekės nuotraukas, kuriose matomi defektai;
  • jei prekę pristatė kurjeris - originalios pakuotės nuotraukas (vienoje iš nuotraukų turi matytis prekės numeris);
  • siuntos pakuotės nuotraukas (vienoje iš nuotraukų turi matytis siuntos numeris);
  • pirkimą patvirtinantį dokumentą (perkant gautą sąskaitą)
  • užpildytą formą "Prašymas pakeisti arba grąžinti prekę"

Patvirtinus grąžinimą, Jums bus išsiųstas grąžinimo lipdukas. Į siuntos pakuotę/dėžę kartu su grąžinama preke įdėkite užpildytą formą "Prašymas pakeisti arba grąžinti prekę".   Ant siuntos pakuotės/dėžės užklijuokite grąžinimo lipduką.

Gavę grąžinamas prekes jūsų pasirinkimu grąžinsime visą už prekę sumokėtą sumą arba nekokybišką prekę pakeisime kokybiška. Mes padengsime prekės grąžinimo ir naujos prekės siuntimo išlaidas.

SUMONTUOTŲ GARANTINIŲ DETALIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

Reikia pakeisti Jūsų automobilio dalį, kurios garantinis laikas dar nepasibaigęs? Viskas paprasta!

  1. Kreipkitės į autorizuoto BMW serviso administratorių - bus paskirtas Jums patogus automobilio patikros laikas. 
  2. Sutartu laiku atvykite į servisą, kur bus nustatyta problema ir pasiūlyta, kaip galima ją išspręsti. Garantines dalis pakeisime nemokamai, t. y. Jums nereikės mokėti už darbus.

Autorizuoti BMW servisai:

Vilniuje UAB „Krasta auto Vilnius" Ozo g. 10a, Vilnius; tel. +370 5 274 04 37
Kaune UAB „Krasta auto Kaunas"  Veiverių g. 150, Kaunas; tel. +370 37 210 503
Klaipėdoje UAB „Krasta auto Klaipėda" Svajonės g. 40, Klaipėda; tel. +370 46 236 972

SVARBU:

  • Jei detalė buvo sumontuota autorizuotame BMW servise, būtina pateikti detalės pirkimo dokumentą (perkant gautą sąskaitą); 
  • Jei detalė buvo sumontuota ne autorizuotose dirbtuvėse, būtina pateikti detalės pirkimo dokumentą (perkant gautą sąskaitą). Pretenzijos pagrįstumo įvertinimui prašome pateikti detalės montavimą patvirtinantį dokumentą (dirbtuvių sąskaitą), kuriame turi būti nurodyta montavimo data, automobilio kėbulo numeris bei jo rida. Jei tokio dokumento pateikti negalite, atvykite į vieną iš mūsų autorizuotų servisų patikrai. 

 

Prekių grąžinimo klausimais skambinkite +370 615 93548 arba rašykite grazinimai@bmwautodalys.lt

 

PRAŠYMAS GRĄŽINTI PINIGUS                                 PRAŠYMAS PAKEISTI ARBA GRĄŽINTI PREKĘ

 

Reikia pagalbos?
+370 615 93548
I-V (9:00 - 18:00)
susisiekite su mumis »
Atsakysime per 2 darbo valandas.


VIN - automobilio kėbulo numeris (Vehicle Identification Number). Jį galite rasti savo automobilio registracijos dokumente.

Pakanka įvesti 7 paskutinius simbolius, raidės gali būt tiek didžiosios tiek mažosios - nesvarbu