Enter the name or number of the item.
Jei nurodysite savo automobilį - paieškos rezultatai bus filtruojami pagal Jūsų nurodytą modelį.
Arba galite paieškoje nurodyti savo automobilio ar motociklo kėbulo kodą, pvz.: „valytuvai F31”.
Elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes Jums į bet kurią Lietuvos vietą pristatys mūsų partneris UAB „DPD Lietuva“. |
![]() |
PRISTATYMO KAINA
SVORIS | KAINA | |||
iki 2 kg | 3.80 € | |||
iki 5 kg | 3,90 € | |||
iki 20 kg | 7,23 € | |||
iki 31,5 kg | 8,60 € |
Pristatymo į Kuršių Neriją kaina kiekvienai siuntai papildomai kainuoja 20 EUR prie standartinės kainos, apskaičiuotos pagal siuntos svorį.
Apribojimai siuntos pakuotės apimčiai ir svoriui
Pakuotės ilgis (C): min 16 cm, maks. 175 cm | ![]() |
Pakuotės plotis (A): min 12 cm | |
Pakuotės apimtis: maksimaliai 300 cm = ((A+B) x 2) + C | |
Maksimalus vienos siuntos pakuotės svoris: 31,5 kg. | ![]() |
Didesnių matmenų ar svorio siuntos pakuotes ( kai siunčiamos tokios detalės kaip priekinis stiklas, kėbulo dalys, pavarų dėžė ir pan.) taip pat pristatysime, bet joms gali būti taikomas didesnis nei apskaičiuotas pristatymo mokestis, dėl kurio sutariama atskirai, susisiekus su pirkėju.
Jūsų užsakymo pristatymo kainą galėsite matyti:
NEMOKAMAI ATSIIMKITE PATYS MŪSŲ SALONE
Jei jums patogu, galite užsakytas prekes atsiimti patys. Tokiu būdu Jums nereikės mokėti jokio pristatymo mokesčio.
Apie tai, kad užsakymas paruoštas ir galite jį atsiimti, informuosime Jus elektroniniu paštu.
Atsiimti prekes galite UAB "Krasta Auto" salone , esančiame Ozo g. 10A, 08200, Vilnius..
Darbo laikas: I-V 8-19 val, VI 9-15 val, VII nedirbame.
PER KIEK DIENŲ PRISTATYSIME?
Užsakymo paruošimo siuntimui arba išdavimui salone trukmė priklauso nuo to, ar reikiamų prekių tuo metu yra sandėlyje. Tai matoma iškart elektroninėje parduotuvėje pasirinkus norimą prekę.
Kurjeris Jūsų užsakymą pristatys sekančią darbo dieną. Prieš atvažiuodamas jis informuos Jus apie pristatymo laiką skambučiu arba SMS žinute.
AR PREKIŲ PRISTATYMAS GALI UŽTRUKTI ILGIAU?
Atvejų, kai užsakytų prekių nepavyksta pristatyti numatytu laiku, pasitaiko, tačiau retai. Taip gali nutikti:
PREKIŲ PRIĖMIMAS
Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą.
Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris išdavė prekę (-es), arba siuntų tarnybos darbuotojui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:
Kilus klausimams skambinkite +370 690 00778 arba rašykite pagalba@bmwautodalys.lt
VIN - automobilio kėbulo numeris (Vehicle Identification Number). Jį galite rasti savo automobilio registracijos dokumente.
Pakanka įvesti 7 paskutinius simbolius, raidės gali būt tiek didžiosios tiek mažosios - nesvarbu